پایه بست کمربندی چسبدار W&E

بست کمربندی یکی از راحت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین روش ها برای بستن و مدیریت سیم و کابل ها در صنایع مختلف می باشد. برای نگه داری و اتصال این بست های کمربندی به سطوح مختلف از پایه بست کمربندی استفاده می شود. در این مقاله از کانکتور الکتریک این قصد داریم این ابزار و نحوه استفاده از آن را به شما معرفی کنیم.

مطالعه بیشتر : بست کمربندی

پایه بست کمربندی

پایه بست کمربندی ابزاری است که برای نگه داشتن دسته های سیم و کابلی که از طریق بست کمربندی به یکدیگر متصل شده اند به سطوح مختلف (دیوار، کف، یا سقف مورد نظر) استفاده می شود.

مرکز این پایه ها شیاری برای عبور بست کمربندی دارد و پشت آن نیز دارای چسب مقاوم دو طرفه برای اتصال به سطوح می باشد که سطح آن دارای کاغذ محافظ است. برای استفاده، کافیست کاغذ محافظ آن را جدا کرده و پایه بست را به سطح تمیز، نسبتا مسطح و بدون چربی چسباند و بست کمربندی را داخل شیار قرار داد.

جنس پایه چسبدار بست کمربندی

پایه چسب بست کمربندی دارای استانداردUL 94 V-2  بوده و جنس آن از نایلون 6.6 یا همان پلی آمید ۶۶( (Zytel 101F می باشد. این پایه ها در برابر اشتعال مقاومت بالایی داشته و حتی در صورت اشتعال نیز این قابلیت را دارند که به خودی خود خاموش شوند.

پایه چسب بست کمربندی عموما دارای رنگ طبیعی پلی آمید ۶۶ (بی رنگ و کمی متمایل به رنگ سفید) می باشد، اگرچه رنگ های دیگر نیز بنا به تقاضای کاربران قابل عرضه است.

انواع پایه بست بست کمربندی

پایه های چسب براساس مساحت سطح چسب دار خود به دو نوع سایز کوچک و بزرگ تقسیم می شوند. از ابعاد کوچک این پایه ها برای اتصال دسته های سیم و کابل های سبک استفاده شده و از ابعاد بزرگ آن برای نگه داری دسته های سنگین تر استفاده می شود.

در دسته های سنگین چسب دو طرفه پایه ها ممکن است تحمل نگه داشتن وزن وارده به آن را نداشته باشد. به همین دلیل سوراخی در مرکز پایه چسب تعبیه شده است تا کاربران بتوانند پایه را به سطح مورد نظر پیچ کرده و مقاومت پایه چسب را بالا ببرند.

 

فواید پایه بست کمربندی

  • مقاومت کششی بالا
  • چسب مقاوم
  • دارای کانال ورودی ۴ طرفه
  • کارآیی مفید
  • قیمت مقرون به صرفه
  • بدون شکستگی هنگام بسته شدن
  • دارای استاندارد های ISO 14001 و ISO9001

سایز بندی پایه چسبدار بست کمربندی

پایه چسب دار بست کمربندی در ابعاد مختلفی تولید می شود که رایج ترین ابعاد آن ها در جدول زیر می باشد.

کانکتور الکتریک به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان تجهیزات الکتریکی با برند W&E در بازار لاله زار می باشد که با هدف ارائه خدمات به مشتریان و رعایت اصل کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب در حال فعالیت است. این مجموعه پایه بست کمربندی W&E را نیز با مرغوب ترین کیفیت و البته مناسب ترین قیمت توزیع میکند.

پایه چسبدار بست W&E در سایزهای زیر موجود می باشد:

قیمت پایه بست کمربندی W&E

برای مشاهده قیمت و پایه چسب دار بست کمربندی در سایزهای مختلف، می توانید از طریق شماره های تماس و پیام رسان های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

         

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیگر مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید