شماره سیم فشاری W&E

شماره سیم فشاری

حروف و شماره سیم فشاری یکی از انواع پرکاربرد شماره سیم است و همانطور که از نامش پیداست بر روی سیم به صورت فشاری نصب می شوند. این ابزار با توجه به شیاری که روی خود دارند این امکان را به کاربران می دهد تا بدون جداسازی سیم از محل اتصال، بتوانند اعداد و حروف را روی سیم ها جایگذاری کنند. شماره سیم فشاری W&E ابتدا و انتهای یک کابل را در تابلو برق ها و در تجهیزاتی که آشفته هستند به راحتی مشخص می کند. در واقع این تجهیز به شما اطمینان می دهد که جریان های الکتریکی با دقت انتقال می یابند. همچنین استفاده از این ابزار باعث افزایش سرعت انجام کار در سرویس ها، نگهداری، عیب یابی، تعویض قطعات الکتریکی و همچنین کاهش هزینه ها می شود.

حروف و شماره سیم فشاری

انواع حروف و شماره سیم فشاری

انواع شماره سیم فشاری W&E براساس سایز در سه دسته تولید و در بازار عرضه می شوند که به صورت جامع و کامل آن ها را در جدول برای شما معرفی می کنیم :

کد کالا رنگ جعبه بازه سایز سیم  مورد نصب

mm

عرض علائم تعداد در هر جعبه
0,1,2,3,4,5,6,7,8,9

A,B,C,D,E,F,…,X,Y,Z

, \ , / ,- , +

<blank>

شاخه      عدد
KM1 سفید 2.2-2.8 0.5-1.5 #20-#18 2.9 10 200
KM2 سفید 3-3.6 1.5-2.5 #16-#14 2.8 10 200
KM3 سفید 4.2-5.1 4-6 #12-#10 2.9 10 200

 

همچنین برای سهولت در استفاده، شماره سیم های باز به صورت کد-رنگ شده می باشند، به این معنی که هر عدد رنگ مخصوص به خود را دارد.

 

سفید طوسی بنفش آبی سبز زرد نارنجی قرمز قهوه ای

سیاه

9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

سرسیم فشاری

تفاوت شماره سیم باز با حلقوی

شماره سیم های فشاری W&E تفاوت چندانی با شماره سیم حلقوی ندارند و در بعضی مواقع حتی مشابه نیز هستند. زیرا در شماره سیم های فشاری نصب بعد یا قبل از اتصال سیم، تفاوتی ندارد. در حالی که در نوع حلقوی ابتدا باید این ابزارها را در سیم ها قرار دهید و سپس به اتصال سیم ها اقدام کنید. در شماره سیم های فشاری یک شیار وجود دارد که تنها با فشار دادن این ابزارها نصب صورت می گیرد.

از دیگر تفاوت های شماره سیم باز با حلقوی این است که در شماره سیم های حلقوی هیچ گونه دستکاری شماره گذاری نمی تواند صورت بگیرد. در حالی که در نوع فشاری به این صورت نبوده و به سرعت می توان آن ها را عوض کرد. علاوه بر این شماره سیم های فشاری یا باز در بازار نسبت به حلقوی قیمت بیشتری دارند.

قیمت شماره سیم فشاری 

کانکتور الکتریک به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع تجهیزات برقی از جمله شماره سیم فشاری W&E در بازار لاله زار است که با هدف ارائه خدمات به مشتریان و رعایت اصل کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب در حال فعالیت است.

برای مشاهده قیمت و خرید انواع حروف و شماره سیم فشاری، می توانید از طریق شماره های تماس و پیام رسان های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

         

برای تماس با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس گرفته و یا در پیام رسان های ایتا، روبیکا، تلگرام یا واتساپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

شماره تلفن واتساپ کانکتور روبیکا کانکتور الکتریک ایتا کانکتور الکتریک تلگرام کانکتور الکتریک شماره تلفن کانکتور الکتریک

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیگر مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.