ترمینال سه طبقه سایز4رعد

ترمینال ریلی سه طبقه پیچی

سیم گیری به صورت پیچی با سطح مقطع۴ میلی متر با جریان نامی ۳۲ آمپر و ولتاژ ۴۰۰ ولت

ترمینال ریلی سه طبقه پیچی رعد از مزیت بهینه سازی فضا برخوردار می باشد. شایان ذکر است که در این نوع  ترمینال به جهت همراستا نبودن قسمت بالایی و پایینی، مزایای زیر با توجه به دو برابر شدن تراکم سیم گیری حاصل میگردد:

  • سهولت دسترسی به پیچ های قسمت پایینی ترمینال از طریق پیچ گوشتی
  • مشاهده بهتر شماره ها و دهانه ورودی قسمت پایینی ترمینال
  • طراحی مناسب درپوش های EP3 ،EP2 ،EP1 به گونه ای که در صورت استفاده از آنها چیدمان ترمینال ها منظم بوده و تماما در یک راستا مرتب می شوند.
  • قابل نصب بر روی ریلی TH35

طراحی ترمینال ریلی سه طبقه پیچی به گونه ای بوده که امکان نصب المانه ای مختلف الکتریکی به لحاظ مدار کاربردی آنها میسر است. بطوریکه این ترمینال ها در مدارات مختلف با کاربردهای متفاوت از جمله مدارات یکسو کننده ولتاژی، مدارات مانیتورینگ، مدارات سوئچینگ و مدارات تست قابل استفاده می باشد. برخورداری ازامکان جای گذاری ترمینال ریلی سه طبقه پیچی رعد در مدارات مختلف با توجه به کاربرد متفاوت ترمینال ها امکان تولید رنج وسیعی از این محصولات طبق سفارش را میسر نموده است.

ترمینال سه طبقه سایز 4 رعد (RT/SU4-3L(TRTP4

اتصالات کلمپ ترمینال ریلی سه طبقه پیچی

اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و يا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد.

کلمپینگ مطمئن ترمینال ریلی سه طبقه پیچی

ترمینال ریلی سه طبقه پیچی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است.

ترمینال سه طبقه سایز 4 رعد

شما مشتریان عزیز می توانید از سایت کانکتور الکتریک محصولات را مشاهده کرده و از طریق تماس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید .

02166341743

02166341703

02166341699

02166341673

برای تماس با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس گرفته و یا در پیام رسان های ایتا، روبیکا، تلگرام یا واتساپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

شماره تلفن واتساپ کانکتور روبیکا کانکتور الکتریک ایتا کانکتور الکتریک تلگرام کانکتور الکتریک شماره تلفن کانکتور الکتریک

Tags: , , , , , , , , , ,

دیگر مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.